1 Aralık 2013 Pazar

R.I.P.



   Neden bunca yakışıklı, sempatik, seksi, çekici adamları bir araya koydum merak ediyor olabilirsiniz. Kötümser bir adam mıyım, yoksa çocukluğumda topum inşaata mı kaçtı, yoksa tamamen hayvansal bir dürtü olan nalet olasıca kıskançlık duyusunun dehlizlerinde hunharca kıvranıyor muyum bilemiyorum. Ama homo yakışıklıus'u sokakta, tv'de, sinemada, tiyatroda, kendi doğal ortamlarında görünce gökten Zeus'un şimşeği inmişçesine iki düşünce tarafından çarpılmış gibi oluyorum ve içimden şu sözler sessizce dökülüveriyor:  "YERİN ALTI KENDİNİ VAZGEÇİLMEZ SANANLARLA DOLU!" ve "BU GÜZELLİĞİN SANA DA KALMAZ!"

   Tüm bu düşüncelerimi destekler gibi haklı çıkarıyor hayat beni. Genceğcik (40 yaşında olmasına rağmen gönüllerin genci o) yaşında, gene o baba Tanrı Zeus'un bilmem hangi yaratığı köşeye sıkıştırarak ortaya çıkmasını sağladığı, mermer gibi adam Paul Walker hayata gözlerini yummuş. Gitti daş kibin herif! Hem de ne traji komik bir biçimde. Sen arabalarla meşhur ol, ondan sonra arabada öl. Allahım sen aklıma mukayyet ol! Kıçıyla mı gülüyor bu hayat bana, bize?

      Neyin tribini yaşıyorum? Neyin kafası bu?Neyin kıskançlığı? "Ver kurtul kuzum toprak olacaksın!"  düşüncesinin zirvesindeki bu hal de neyin nesi? Sanki ben dünyaya kazık çakacağım! Hayır yani çirkin bir adam da değilim ama niye? Şu sıra sadece bunu sorguluyorum. İyi değilim ben. Allahını seven bi el atsın; Doktor neyim var?

9 yorum:

fatih amorf dedi ki...

not: başına vurmuş..

Kaan Arer dedi ki...

oğlum tanıştık muhabbet aynı, öleceğiz muhabbet aynı.. neden takılıp kalıyorsun.. bir rahatlasan bir siktir edip hayatını yaşamaya başlasan her şey düzelecek zaten.. aynı düreksiyonu bırakınca arabanın yolu bulması gibi.. sen bir bırakamadın gitti..

ha bu arada doktor senin içinde.

Serhat dedi ki...

veri veeecen bak bakem bişiyin kalıvecekmi :D

kaytan bıyık dedi ki...

@fatih A: sanırım evet vurmuş:)

@Kaan A:naparsın kuzum herkes sen gibi mutluluğu kolay bulamıyor

@Serhat:tamam hemen veriyom yarın :P

One Girl Two Boy dedi ki...

Kendini yalnız hissetme canım :)) burda senden bir tane daha var :) olmayınca olmuyor müthiş evrenin geri dönüşünü bekliyorum usulca bi bakmissin bize de dönmüş evren yüzünü :)
Ayrıca vereceksen de değsin :)

karakedi dedi ki...

benim de içim cız etti haberi duyduğumda. kader deyip geçmek istiyorum...

yavrum sende aradığın yakısıklıyı bulacaksın; bak geçen sene iş problemini hallettin kendine bi yuva kurdun, hayırlı bi kısmette cıkar karşına elbet ;) ben bile kocayı otuzumu devirdikten sonra buldum ;) buldum da bi de bana sor :/

karakedi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
karakedi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bucera dedi ki...

Doktorun geldi söyle aplamm söyle annem.
Seni tanımış sevmiş biri olarak söyleyeyim güzel adamsın ama öz güvenin yok.
Benim yirmi yıllardaki halim gibi bi devir otuzu vuuu kim tutar seni