22 Şubat 2012 Çarşamba

biscolata erkeğim

   Geçenlerde evin yakınındaki bir fırına, ekmek almaya gittik bir arkadaşımla. Biz gırgır, şamata yaparken fırına girdik. Fırına girmemizle biz şok durumuna geçtik. Ekmek satışı yapan çocuğun süper ötesi mavi gözleri vardı ve inanılmaz derecede yakışıklıydı. Üstüne üstelik  o güzel gözleriyle de bizi yiyip bitirdi, ferfecir okuyordu yani gözleri. Bizim de herhalde anladı eşcinsel olduğumuzu. Beni ayrı, yanımdaki arkadaşı ayrı kesti. Çıkışta ikimiz de birbirimize baktık ve:

  - O neydi öyle yaaa? Süperdi. Üstelik bizi de yedi bitirdi.

  - E iyi de abi, böyle bi çocuğun fırında ne işi var?

  - Ne bileyim? Biscolota erkeği herhalde. O yüzden orda, şeklinde bir konuşma geçti aramızda. Ve o gün bugündür hep aynı fırına ekmek almaya gitsem de o çocuğu bir daha göremedim. Eğer görürsem "Biscolata erkeğim benim!" deyip boynuna sarılacağım. Şaka len, nerde ben de o cesaret:)

4 yorum:

izmirdeki o gay dedi ki...

biscolata erkekleri bugun izmirde :D tek tek kipalari geziceklermis

kaytan bıyık dedi ki...

çok pis kıskandığımı itiraf etmeliyim. bu noktada paçozlaşabilirim bile:P hahah:))
istanbula da beklediğimizi iletiver bi zahmet:)

izmirdeki o gay dedi ki...

heheheh :D gelirler heralde yakinda

aubout vita dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.