16 Nisan 2012 Pazartesi

leyleğin ben...

  Uçarken gördüğüm leyleği bulursam ta gözünün ortasından vuracağım. İnsan bir hafta içerisinde Kayseri, Nevşehir sonra Balıkesir yapıp Malatya'ya gitmenin eşiğinden döner mi yahu! Benimki de bünye! Tamam uçacaksın anladık da aralıklı zamanlarla uç. Bir haftadır yollar çarptı beni. Dinlenmeye ihtiyacım var.

  Burdan da Malatya seferini iptal eden ve yolcularını haberdar etmeyerek sabahın beşinde yollara düşüren THY yetkililerine de en samimi, en içten sevgi sözcüklerimi(!) yolluyorum efenim! Yavşak herifler, madem iptal ediyorsunuz haber verin hadi onu geçtim, bir yetkili çıksın desin ki: "Böyle böyle.Şu sebepten iptal ettik." Hava desem değil, yani lodos var ama o kadar etkili değil.Hayır satış görevlisi kızceğizlere yazık. Herkes onlara çemkiriyor haklı olarak. Hiç bir zaman yetkili bir  muhatap bulamazsın zaten.Şimdi işin yoksa başka bi sabah  yeniden kalk yeniden yollara düş. Pöffff!:(

3 yorum:

O Gay; Ben de... dedi ki...

ne güzel işte gezmeli tozmalı bir iş ortamındasın neyine şikayet ediyosun :) bu taraflara da bekleriz :)

ah bi deli olsam dedi ki...

ama bunların tamamını bi hafta içinde yapınca öğğğk geliyor yani o gayciğim:P

inşallah ama oralarda dava yok maalesef olsa seve seve:))

Aslısın dedi ki...

Bunu bir sene yasadim ben ve ayni senin gibi oldum. O zamandan beri goc mevsiminde goge bakmama prensibimi uyguluyorum, valla bak.