12 Eylül 2012 Çarşamba

İmar hukuku-I

  İmar hukuku diye seçimlik bir ders alıyorum. Boğazdaki çarpık yapılaşmayı göstermek üzere(yersen:P) Hocamız, tekne turuna çıkaracak. Zaten İdare Hukuku dersinden tanıdığımız bir hoca veriyor dersi.

   Bilmem kaç zamandır üniversitenin İdare Hukuku kürsüsünde doğru düzgün profesör olmamasına, Hocanın bu konuda aslında yeterden çok öte, hak etmesine rağmen; sırf o dönemdeki rektörlükle aynı dünya görüşünü paylaşmadığı için kadro açıp Hoca'ya profesörlük imkanını vermemişler.

  Gün olmuş devran dönmüş, rektör değişmiş ve en nihayetinde kadro açılarak Hocamız bizim tekne turunun yapılacağı gün hak ettiği ünvanı almıştı. Öğrenciler arasında bu tür haberler asıllı asılsız yıldırım gibi yayılır. Ne tür dedikodular dönmüyor ki hocalar hakkında: 

  "Aaa duydun mu bak Semih Hoca ile Ayşenur Hoca arasında gençliklerinde herkes tarafından bilinen bir aşk varmış. -Deme yahu, demek Ayşenur Hoca ondan bunca zamandır evlenmemiş, garibim hayata küsmüş baksana haline!"

  "Seda Hoca vardı ya o neden peltekmiş biliyor musun? -Neden? -Asistanken kafasından aşağıya kaynar çaydanlık dökülmüş, sonrasında estetik mestetik derken ancak bu kadar düzelebilmiş. - Vah garibiiim! Biz de bilmeden iyi dalga geçtik onla, görüyo musun, tüh!!!" Neden, nasıl hiç sorgulanmaz. Öğren ve dağıt. Bütün okullarda az çok böyle sanıyorum.:)*

*Devamı gelecek gençlik bekleyin:)

3 yorum:

One Girl Two Boy dedi ki...

Hahahaha senin ki yine iyi bizim okulda bir batan hoca hakkında Japonya da grup sex yaptıgı dedikodusu kol geziodu :)))

Unknown dedi ki...

inanmıyorum böyle bir arkası yarın yazısı da hiç okumamıştım.. Oğlum daha hiç bir şey zaten anlatmamışsın, bunun neresini yazacaksın yarına...

Allahım yaaa dalga mı geçtin ne?

Hayır imar hukukundan girip, idare hukukuna geçiş yapıpı iki hoca dedikodusu yazıp nere gittin onu anlamadım...

sonu nereye varacağını çok merak ettiğim bu yazı dizisi sanırım sonucu gelene kadar bir ömür yazılabilir hahha :D

ah bi deli olsam dedi ki...

@OGTB:beşer şaşar demişler diye çanak tutayım ben de o halde malum üniyi yeni bitirdik:P

@Bigay:ben öyle sayfalar dolusu arkası yarın mı yazıyorum yahu? yazı uzun olacak böleyim dedim en mantıklı yer de burası oldu. açtırma bayramlık ağzımı benim:)))) annenin karnında nasıl durdun 9 ay:))) sabret azıcık aaa :)