30 Kasım 2012 Cuma

gülmelik



-Plastik ayran şişesini açarken gerildiğim kadar gerilmedim şu dünyada.

-Ünlü Türk düşünürü Sevgili İsmail YK'nın da dediği gibi: beni beğeneni ben ben beğenmem, benim beğendiğim de beni beğenmez. Yoksa ben zurna mıyım, ha?

- Yaza gelince Ramazan daha bir hızlı geliyormuş gibi hissediyorum nedense. Belki de yaz geçince benim için sene bittiğindendir.

-Yunanca bir şarkıda Ankaralı Namık ezgileri duymak... Olmak ya da olmamak kadar temel bir meseledir.

-Ahu isminin söylenişi, hukuk isminin söylenişi kadar karmaşıktır ve bir avuç leblebi tozu yediğinde söylemeye sakın ama sakın çalışma!

-Bazen atasözleri ve deyimleri çok garip buluyorum, Türkçe öğrenen bir yabancıyı bu sözleri duyduğunda hayal dahi edemiyorum.  "Müslüman mahallesinde salyangoz satmak" deyimi nedir yahu? Peki bunların kafiyeli olanları, güzelce ifade edenlerine bişey dedik mi?Çemkirme hemen! Misal: Önümüz darı kavuruyor, arkamız harman savuruyor.

-Bir evin kapısını çaldığımda ev sahibinin gelmesini beklerkenki fonda çalan gerilim müziği en son Kuzuların Sessizliği için yapıldı. Elimi kolumu nereye koyacağını bilememe, yüzümü hangi tarafa çevireceğimi kestirememe, her an arkadan simsiyah bir elin omzunu tutuverme ihtimali...

-Telefon melodisini Ekmek Teknesi 'nin jenerik müziği yaptığı için her çalışta heyecanlanan ve sırf müziği dinlemek için daha geç cevap veren, psikosomatik sorunları olan bir insanım ben.

7 yorum:

BeSexual dedi ki...

bu yazıya bir gerilim müziği şart :)

ah bi deli olsam dedi ki...

sen varmış gibi hayal et ya da ben burdan dı rı rın dı rı rın dı rı rı rın dı rı rı rın diye vereyim sen birleştir:P

fatih amorf dedi ki...

yaaa nedense şu son iki gündür o ünlü Türk düşünürü vatandaşın o şarkısını arkadaşlarla kendi aramızda makarasını çeviriyorduk. vizelerden kafayı yediğimizi sanıyorduk ama bize özgü değilmiş. kendimi yalnız hissetmedim bu yazıyla pek teşkkür ederim :)

ah bi deli olsam dedi ki...

hahaha bi yerlerde birilerinin varlığını aynı konuları çevirip aynı geyiklerini yaptığını bilmek güzel her nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsa SEvgili Amorf hahah:))))

Valecto dedi ki...

Biryerlerden araklamadıysan bunları oldukça orjinal buldum, bravo efenim :)

umayin dedi ki...

Atasözleri süperdirler birde tam olarak çözebilsem
bilirsin takıldığım birkaçı vardır.
şu ara bir kaç ilginç atasözüdaha buldum

Adama dayanma ölür duvara dayanma kurur.
bunu bir yerde buldum nedir biri bana acıklasın lütfen (Ağzının domalmasından Ömer diyeceği belliydi.) bu neydir yahu
bide bu vardı (Donsuzun gönlünden dokuz top bez geçer)

ah bi deli olsam dedi ki...

@BEH: tabi ki de araklamadım. aldığım zaman bunu belirtiyorum en kötü ihtimalle tırnak içinde veriyorum ama teşekkür ederim:)

@umayin:ahahah ben şu Ömer'e takıldım yalnız baya güzel sözmüş:P