2 Şubat 2014 Pazar

öyle kardeşe can kurban



  İstanbul çok büyük, metropol amk, devasa şehir, Polonezköyü de imara açacaklarmış almıyormuş artık bu koca şehir bıdı bıdı vıdı vıdı... Hiç de bile: 
   
   Bursada olacağını tahmin ettiğim ve benim de üniversite sonrası memlekette olmam gereken bir zaman diliminde ve İstanbulda hiç normalde gitmediğim bir alışveriş merkezinde bir arkadaşımla karşılaştım. Hadi bakalım ateyizler bunu da açıklasın! Neyse mevzu o değil.

   Arkadaşımın yanında bi çocuk vardı, çok hoş bi tip diye geçirdim içimden. Hemen tanıştırdı: "Kaytancım bu da benim kardeşim" dedi. Ben çocuğa bi baktım. Allahım gözümü alamadım. O kadar yakışıklı mı olur lan bi insan, insafın yok mu senin.mp3

 Gözgöze gelmeye çalışıp da gelememeler, merhabalaşmalar eli bırakmamacalar uzun uzun tokalaşmaya çalışmacalar... Ahh öldürüyor beni bu durumlar. Ya dedim senin kardeşin olduğuna emin misin hiç birbirinize benzemiyorsunuz siz? Evlatlık filan olmayasın, dedim benim arkadaşa. Gülüştük işte öz kardeşim dedi. Sabah yataktan yeni kalkmış yüzündeki çapakları temizlememiş Yıldız Tilbe tavrıyla: "Hiç de öyle görünmüyor ama," dedim. Bi daha gülüştük. Diyemediğim iç sesim madem böyle kardeşin var bunca zaman neden tanıştırmıyorsun ya(p)rağım diyecek kadar arsızlaştı. Sonra kendi kendime düşündüm. Normalde enseste karşıyım falan filan ama böyle kardeşim olsa herhalde tüm tabularım yıkılırdı; yıkardım zorla. 

   Yalnız o değil de arkadaştaki talihsizliği düşünebiliyor musun, aynı anne babadan doğuyorsun, aynı genlerden geliyorsun ama bi kardeşine bak, bir de kendine. Böyle dram nerde var allasen. Hayır insan kendini sorguya çeker acaba ben istenmeyen bir gecenin ürünü müyüm, efendime söyliyim bir alkollü zevkin neticesi miyim, yoksa ne bileyim bir tecavüzün kaçınılmaz utancı mıyım deyu. Atlatılmaz travma. 
   İmtihan dünyası işte!

5 yorum:

Can Saman dedi ki...

:D Çok güldüm ya. Kaytan çok komiksin. Küçük çocuklar genellikle daha gösterişli, daha güzel oluyolar. Sebebi anne babanın acemiliğini büyüklerde atması mı, genç oldukları için güzel görünmeleri mi yoksa başka bişey mi bilemicem. Sonuç bu ama arkadaşının ailesi biraz abartmış anlaşılan :D

kaytan bıyık dedi ki...

@CS:valla sanırım bu onun ikizi miymiş neymiş üzerinden zaman geçti biraz unuttum :) ama bence söylediklerinde de haklılık payı var. twitterdan msj atmıştım sana görmedin sanırım

O Gay Ben de dedi ki...

Bu kardeş seni iyi çarpmış anlaşılan kaytanim :))

Can Saman dedi ki...

Aa yok gördüm cevabı biraz geç yazdım :)) İkiz mii? İkiz müü? O.o Çift yumurtanın bir hikmeti deyip geçelim napalım. ^_^ heheh

gayimnevar dedi ki...

ay allahtan tek erkek kardeşim bi erkek kardeşim daha olsa ve benden yakışıklı olsa (ki bu muhtemel bende bi nane yok :)keserdim heralde onu :D