10 Eylül 2014 Çarşamba

GENÇLER URL ADRESİMİ DEĞİŞTİRECEĞİM, ADIMI DA ONA GÖRE AYIK OLUN :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Oh my goodness!! Peki ;))

ah bi deli olsam dedi ki...

ya değiştirdim ama bak bütün takip ettiğim bloglar gitmiş oldu mu şimdi bu :S

Ogaybende dedi ki...

şu blog ayarları ile ilgili yaza yaza dilimde elimde tüy bitti :P bloggerlara tavsiyeler başlığı altında bile yazdım ama nafile.

İsminizi değiştirdiğiniz zaman sizi takip eden bloggerlara yeni yazılarınız düşmüyor seni takip eden 100 kişinin bu ayarları değiştirdikten sonra yeni yazılarından haberdar olması mümkün değil ancak tekrardan bu siteye katılın demesi lazım

bak 2 tane yeni yazı yazmışsın ama bizim blog takip ekranına düşmediği için ben şahsen göremedim bir bloga yazdığın yorum ile farkettim vs.

eyyellamam bu kadardır

ah bi deli olsam dedi ki...

OGBD: yavrucuğum adresimi değiştirmeden yazdım bu yazıyı ki anlayın anlaşılsın diye yani önce değiştirip sonra bunu yazmadım önce yazıp sonra değiştirdim. çemkirme bana çemkirme parmak kadar çocuğa :D deliye kızılmaz hem :P