7 Mart 2012 Çarşamba

denizleri aş da gel


  Dün akşam bi çocukla buluştum Romeo'dan. Zaten çoğu zaman sadece buluşuyorum. Çay içiyoruz, sonra onlar dönmüyorlar geriye. Alıştım sanırım bu duruma. E çünkü onların amacı seks oluyor, bense daha başta istemediğimi söylüyorum. Ya da beni beğenmiyorlar. Tamam öyle ahım şahım bi tipim yok ama yine idare ederim lan valla bak:P  Ama diyorum hani "Allam ya bi gram daha fazla bi çekicilik verseydin. Hani şu Cevahir'de filan gördüklerimden. Bi gram ya çok değil. Onlarınkinden bi gram eksiltsen ruhları bile duymaz hem. Ne dersin Allam?"

    Bi de millet olarak hep karakter önemli der dururuz. Yalanın kuyruklusu bu. Özellikle de gay camiasında. Yok efendim, tip herşey. Benim için de tip bir nebze önemli ama öyle ahım şahım kriterlerim yok. Hiç tipini beğenmediğim halde kişiliğini seversem birlikte olacağım insanlar olabilir. Sırf ç.künün doğrultusuna giden bi insan olmadığım için tip de bir nebze... Ki çok itici gelen bi insan bile olsa Yaradan kulu olduğu için hakkında yorum yapmam. Kimsenin elinde değil çünkü nasıl görüneceğini seçmek. Yorum yapan bi insan da kendini bilmezin biridir, çiğdir. Sonuçta düşündüğün zaman toprağın altı kendini vazgeçilmez sanan insanlarla dolu.

   Bir o kadar da sıkıldım ama bu durumdan. Gidecek başka bi yer olsa bi dakika bile durmayacağım ama keçinin olmadığı yerde koyun Abdurrahman Çelebi oluyor. Ah Ahmet ahhhh! Kurtar beni buralardan ne olur:)

4 yorum:

ev oğlanı dedi ki...

ortalamanın altında bir güzelliğe sahipsen gey camiasında bir hiçsin demektir kaytanım. acı ama gerçek.

neden sap olduğumuzun ve olacağımızın cevabıdır bu da. :)

kaytan bıyık dedi ki...

aynen ev oğlanıcım dertliyim kederliyim da her ne dersen kanarım diye türküler söyleyeceğim en sonunda:P

showergel dedi ki...

Nasrettin Hoca'nın kürk hikayesini hatırlatsam sana. O çekicilik kürkten ileri geliyor. Bazıları doğuştan maça birkaç gol önde başlasa da seninde gol atmak için kürk giyme şansın var.

Eminim seni kıymetini bilen biri yakın zamanda çıkacak. Sen içindeki umudu kaybetme. O bıyıklar daha neler görecek :D

kaytan bıyık dedi ki...

bilmem bilemem bilememliyim belki de sevgili showergel ama umudumun da son demleri zaten biliyorsun:)