31 Mart 2012 Cumartesi

sosyal intihar


   Geçenlerde Cevahir'de birisinin intihar ettiğini duydum. Değineceğim şey vakadan ziyade işin bilinçaltı kısmı:

   Ölümü seçtiği mekan neden insanların genelde mutlu ve huzurlu oldukları, eğlenmek için geldikleri ve kalabalık olan bir mekandır? Ölümü istemenin yanında  asıl sebep diğer insanların mutluluklarını çekemiyor olmak ve onları şok ederek mutsuzluğuna yada ölümüne ortak etmek; en azından ölümünden onları sorumlu hissettirerek suçluluk duymalarını  mı sağlamak? "Ben gülmüyorum, siz de gülmeyin!" mi? Ne kadar bencilce!

  İnsanoğlu sosyal bir varlık. İntihar ederken dahi paylaşmak istiyor. Mutsuzluk da acı gibi paylaşıldıkça azalıyor. Bir başka yüreğe ihtiyaç duyuyor, ölürken bile.

Not: Resim Restless filminden bir kare. İzlemediyseniz değişik bir film tavsiye olunur.Ben de böyle bir resim çekip sonra facebookumda profil resmi yapmak istiyorum.:))

Hiç yorum yok: