4 Ağustos 2012 Cumartesi

güncelle güzelim güncelle

  Evvet nihayet avukatlık ruhsatım gelmiş, resmen avukatım yani. Ayın ortasında baroda tören var, giyeceğim cübbemi, fotoğraf çekineceğim bol bol. Kendimi muhtemelen Hogwarts'tan mezun oluyor gibi hissedecğim o cübbeyle ya hayırlısı.:) 


   Ruhsat almaya gittiğimde hasretimden eriyip biten, Mecnun gibi İstanbul çöllerine düşen Umayın'ımı da göreceğim. Çocuklar gibi şenim o yüzden. Ayrı kaldık bir süredir. Ben memlekete geldim. Zaten az olan param suyunu çekti çünkü. 


  Şu atama meselesinde de Bakanlıktan bir türlü ses çıkmadı. Hâlâ daha belge isteyecekleri tarihi belirlemediler. Hoş, bu da benim işime geldi biraz. Ruhsatım gelmiş oldu bu sürede. Ama ne olacaksa bir an önce olsun da biz de ona göre gidip bir düzen kuralım artık değil mi? Hem yolumu gözleyenler var malum:) Hem de beni tanıyan tanımayan meraklı yöre halkı(ailemi tanıyorlar çünkü) sorup duruyorlar:  "Ne oldu, ne zaman gidiyor?" vıdı vıdı, bıdı bıdı...


  Herkes evlendirmeye çalışıyor bir de. Ne kıymetli şeyim, öhöm, işim varmış meğerse. Önceden yüzüme bakmayan kimseler şimdi aileme kız arkadaşım olup olmadığını soruyorlarmış.


  Ramazan  bu sene bana epey bi dokundu. Tam bir miskin oldum. Resmen sabahtan akşama dek kabak büyütüyorum, ya, onun da büyüdüğü yok yani.(Kıskanmayın kızlar:P )  Kitap okuyorum bol bol. Hatta şimdiye dek pek yapmadığım bişeyi yapıyorum. Aynı anda üç dört tane kitap okuyorum. Birisi Uçurtma Avcısı. Güzel bir kitapmış. Ardından filmini de izlemeyi planlıyorum.  Bi de dizi izliyorum: Game of thrones. Daha doğrusu izlemeye çalışıyorum. Bilgisayarımın izin verdiği ölçüde. 7  yaşında bilgisayarım. 7 yıl deyip geçmeyin, dile kolay gençler. Ses önce geliyor, görüntü arkadan geliyor filan idare ediyoruz artık. İşe başlayayım, ilk işlerimden birisi bu emektarı değiştirmek olacak.


  Yazlık bölgede yaşıyor olmak falan filan güzel de bi kere nemi çekilmiyor, ikincisi Ramazan olunca denize de giremiyorsun. Bu sefer de pişiyorsun. Doğanın nimetlerinden faydalanamıyorsun kısaca.:) 

   Not: Yorum yapsanıza ülen, kuruduk kaldık burda. Resmen son iki yazım gözlere geldi. Heyecanım söndü, sayfayı her açışımda acaba kim ne yorum yazdı diye düşünemiyorum artıkın. olmuyor yani, o kadar yazıyoruz kaldırın mıçı da bi yorum yazın yani aaaa:)))))(Çirkef mod on)

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Eh ruhsatın hayırlı olsun genç..
Umayin'in de gözü aydın artık ne diyelim :)
Bu arada oruç tutunca denize gidilmemesi yüzünden bu sene deniz kenarında oturupta hiç denize gitmeyen gey oldum zaten..

ben hiç kitap okumuyorum ama senin okuduğun diğer kitapların isimlerini de merak ettim..

ah bi deli olsam dedi ki...

@bigay: teşekkürler. diğer kitaplar altta paylaştığım Şeyh Sâdî Şirazî nin yüzlerce yıldır okunan vebaşucu kitabı olan gülistan'ı okuyorum. eski kitaplara merak sardım da son zamanlarda. mustafa kutlunun uzun hikaye diye bir kitabı var ki onla ilgili bir yazı yazacağım ikinciye okuyorum. bi de martin lings diye ingiliz sonrdan müslüman olmuş bi adamın Hz Muhammed(sav) diye bir kitabı var. diğer siyerlerden oldukça farklı bir tat aldım. tavsiyedir. :))

Adsız dedi ki...

her şey gönlünce olsun.

One Girl Two Boy dedi ki...

Hayırlı olsun Canım benim isin de hazır tabikide simdi popo büyüyeceksin . Su aralar nasıl avukata ihtiyacım var bilemezsin bı toplanmayı bitireyim mailde akıl danisiciiim sana eğer Musayit olursan :)

Umay'i da kendini de kurtar artık bu hasretten . Nazar değmesin o cümleleri Kur'an adamın ask la arası pek iyi maşallah .

Blogumu simdi gördüm aramıza don demişsin :) ben hep sizlerleyim arkanizdayim yaninizdayim sorunlar olsada sevkatli kollarım hep açık . Arada bir sizin dizlerinize ihtiyac duyuyorum o kadar :) yorumlarda hep olmasamda takipteyim mrk etmeyin ;) optm kocamannnn

umayin dedi ki...

Güzeller Güzelim gelicek artık az kaldı.
Evet iltifatı yaptık şimdi yolma moduna geçiyim:) Söyle o komşulara sevgilime kız bulacak olanı vallahi yolarım ( fena çirkefleşirim ) Ben aşkıma güvenirim bakmaz kimseciklere ama yinede yandan yandan sıkıştırayım yeminlen olmayan kaytan bıyıklarını teeeeek tek yolarım güzel sevgilim

Not : @Bi Gay sesin soluğun çıkmıyor özlettin kendini.

Aşkım güzelim bitanem ben seni çooook özledim:)

Gay Panda dedi ki...

yavrum hayırlı olsun hem işin hem ruhsatın ;) artık sevgiline kavuşcakmışsın oh valla azcık kıskandım ama senin adına da çık sevindim :) merak etme yavrum burdayızz okuyoruz yorum yapıyoruz sakin coo ;)

huzur dedi ki...

Hayirli olsun Avukat. Desene artik noter onaylisin :) Kiz sendromunu herkes yasiyor merak etme. Kiz analarinda var oyle bir fantezi. Ne kadar kdroya gecmis ogretmen, polis, memur varsa yapistirmaya calisiyorlar paso kizlarini, sen sevdicegine bak salla gerisini (ki eminim oyle yaptigina da. Umayin icin rahat olsun arkadasim :)

Kitaplara gelince... Ucurtma Avcisi'ndan sonraki kitabi soylemistim sana "Bin Muhtesem Gunes" (bilmeyen arkadaslar icin.)

Sonra Hz. Muhammed (sav) hayatini okumak isteyen insanlara SIDDETLE TAVSIYEM "Salih Suruc: Hz. Muhammed (sav) 1 ve 2" Masal tadinda anlatiyor resmen. Keyifle okuyorsunuz. Ben sevmem oyle agdali dil kullanilan dini kitaplari. Salih amcam sagolsun yetismis imdadimiza:)

huzur dedi ki...

Duzeltiyorum eksik yazmisim: Hz. Muhammed'in Hayati 1 ve 2

O Gay; Ben de... dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun @kaytan bıyık;

Unknown dedi ki...

Uçurtma Avcısı harika kitap. Filmi seni kesmeyecek bak gör.

ah bi deli olsam dedi ki...

@adsız: teşekkür ederim güzel dileklerin için:)

@OGTB: elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.ni demek ni demek sen bizim ahretannemiz sayılırsın:)))

@Huluti(umayın):bilemedim ne desem. ama benim suçum yok nerden bilsin hem o garipler de yani:))

@gay panda: teşekkürler:) bekliyoruz okuyun okutun efenim:P

@huzur:teşekkürler. salih suruç u duymuştum ama bu martin denilen adamın kitabı epeydir elimdeydi aradan çıksın dedim:)

@o gay ben de: teşekkür ederim:)

@Kazu: pek kitaptan çevrilen filmler kesmiyor haklısın ama en azından nası canlandırmışlar hayalimde oluşturduğumla karşılaştıracağım:)