2 Mart 2013 Cumartesi

bahar ve uçurtma

Evet kabul oldukça acemiyim ve eksiği de çok 
ama yaparken eğlendim ben. 
Böyle bi yer olsa güzel olurdu sanırım :)

3 yorum:

Dr.eamer dedi ki...

ben çok beğendim!
bir nebze huzur ve rüzgar en ihtiyacımız olan şey..

Kaan Arer dedi ki...

bir de ben kendim yaptı diyo.. yürü oradan taş arabasıı :D


ama özendim çok ..

kaytan bıyık dedi ki...

@Dr Eamer: sen nerelerdesiiiiiiiiiin uzun zamandır sesi çıkmıyordu :) özledik seni :) ve evet aynen öyle rüzgar ve çiçekler varsa bir de uçurtman ne mutlusun gül:)

@Kaan: aaaa inanmıyor musun yoksa çok ayıp valla kendim yaptım.nütfen nütfen ben bi kere çok önem veririm bu tür şeylere :P