7 Aralık 2014 Pazar

bir son daha


     Evvvet sevgili izleyenler!!!!
   Bir blogun daha sonuna geldik. Bir süredir zaten düşünüyordum. Bir çok platformdan da çıktım. Zira yazılardan da görüleceği üzere gittikçe azalan bir seyir ve konu bulma sıkıntısından ziyade yazma isteğimin gittikçe kalmaması. İçimde bazı şeyler ölüyor. Sevgiye olan inancımı yitirdim. Gay camiasının bana kattıkları benden götürdüklerinin yanında neredeyse hiç... İyi insanlar da tanıdım, özellikle de bloggerlar arasından. Ama buraya kadarmış. Bu ortamdan sıkıldım, gay olmaktan sıkıldım,yalnız olmaktan sıkıldım, bunu ifade etmekten sıkıldım. Kısaca insanlardan ve kendimden sıkıldım. 

   Eski bir sözde dediği gibi: "Her yaşayan ölür, her yeni eskir, herkes zevâl bulur. Her şey fanidir." Bu blog da eskidi ve ömrünü doldurdu. Muhtemeldir ki, başka bir blog daha açacağım. Çünkü yazmadan duramayacağımı biliyorum. Ama ve yine muhtemeldir ki, orda gerçek kimliğimle yazacağım. Dünya ne getirir bilinmez ama, kafama uygun birini bulursam evleneceğim. Bir çoklarının buna itiraz edeceğini biliyorum ama görünen köy söz konusu iken ve burnumuz da boktan kurtulmuyorken daha fazla bu ortamda kalmamın sebebini sorduğumda "elbet karşına biri çıkacaktır" falından daha fazla bir yanıt alamayacağım için gidiyorum.  Kim için, ne için soruları beynimin en ücra köşelerinde dahi çınlarken bu ortamda saçma, değersizken değer bekleyen, kendi içerisinde çelişkili, egolu, kendini beğenmiş bi yığın insandan daha fazla medet ummuyorum. 

    HOŞÇAKALIN!!!


4 yorum:

Kaan Arer dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun kuzum. İnşallah aldığın kararlar seni mutlu eder... Gey olmuşsun hetero olmuşsun benim için bir önemi yok, mutlu olursan ben de mutlu olurum... Sevgiyle kucaklarım..

ah bi deli olsam dedi ki...

@kaan arer: teşekkür ederim umarım gay olmak biraz mutsuzluğu da içinde barındırıyor maalesef iki türlü de mutsuz oluyorsun garip

Adsız dedi ki...

Bazı şeyler olmadı mı olmuyor işte.Hakkında hayırlısı olur umarım. Ümid ediyorum ki çok mutlu olursun.Yeni blog açarsan email atarsan sevinirim.

Selametle.
Bir dost.

Dr.eamer dedi ki...

Bana bak! Olur da açarsın bi blog,o adres bana verilmez iki cihanda bırakmam yakanı! Ben seni her halinle seviyordum be sevmeyenler utansın.yalnızlık iyi değil inşallah hep çoğullar içinde ve olduğun yerden memnun olursun iyi bak kendine bro

P.s.ben de seninle aynı sebeplerden uğramaz oldum buralara geç farkettim vedanı affet