5 Haziran 2012 Salı

hanımelisi

  Ne güzel çiçektir bu yahu! Çocukken ortasından çıkan özünü tutup şöööyle çekip yememişse kişi, âleme gelmiş sayılmaz kanımca. Gitsin bir psikologa görünsün, psikolog onun çocukluğuna insin, bişeyleri kurcalasın, oynasın, e yapsın bişeyler işte; oraya bu enfes tadı yüklesin.:) Arıları kışkışlaya kışkışlaya uzansın dünya çocukları ve yiyip belli belirsiz tadını aldıktan sonra dünya hep barışla kalsın.

  Adı da güzel tadı gibi. Kadına yaraşır bir zarafet olmuş. Güzel bir yüz, ince bir bel, nefis bir tat ve güzel bir koku.(Cinsel anlamda bişey hissetmesem de anlarım güzel hatundan vesselam:P )

 Hep bizim bahçe deyip duruyorum sıkıldınız ama ne yapayım cennet gibin bir yer. Şimdi mandalin ve greyfurt çiçekleri ile birlikte açmıştır hanımeli. Karışmıştır kokuları birbirine. Ahenkli bir dans başlamıştır. Bahçe tam bir parfüm şişesi gibidir. İçeri bir girersin bahçe kapısından, yüzüne bir yalım gibi çarpar koku ve hafif bir esinti... İçine çekersin "mmmmmmmıııııhhhhhh..." diye doyamazsın. Ömrüne ömür katar. 

  Resim için şorayı tıklayıverin gari. Bir de Rafet Ağabeyimizin bir şarkısı varmış. Aynı sayfada çok da güzel imiş. Hanımelisi çiçeğine yaraşır bir şarkı olmuş melodisi filan.

    Koş hanım koş! Hanımeli mevsimi geldi de geçiyor bile.

5 yorum:

O Gay; Ben de... dedi ki...

:)) o özü hüpletmeyen yoktur yahu

Acemi Gay dedi ki...

Maalesef İstanbul'un Esenler be Bağcılar gibi çirkin asfalttan, düzensiz betonlaşmadan ve birbirlerine yapışık binalardan başka bir şeyi olmayan ilçelerinde büyümüş birisi olarak ben o özü hüplet(e)medim.

ah bi deli olsam dedi ki...

@Vardır bence o gay bende :) ve keşke olmasalar:(

@Acemigay: bence hala geç kalmış sayılmazsın bi ara deneyebilrsin bak şu an mevsimi geçmek üzere hemen at kendini bi hanımeli olan bahçeye:)

@biko:oluuurrr sne gel önce bi türkiyeye hele:)) var var tek renk değil bi sürü renk olanı var:)

Belki olur dedi ki...

Neden bilmiyorum Hanımeli ve iğde çiçeği kokusu başımı ağrıtıyor. Koku olayı çok izafi. Tamam çok nahif bi çiçek ama kokusunu sevmiyorum işte bea.

ah bi deli olsam dedi ki...

@Belki olur: ilk defa duydum hoşlanmayan kimseyi hanımelinden ama doğrudur sevmiyorsan sevmiyorsundur bazen öyledir sadece :)))