6 Temmuz 2012 Cuma

Tumblr

 Artık benim de bir tumblr'ım var. Bir zamandır takip ediyordum bi kaç kişi zaten. Neyim eksik benim dedim ve daldım bodoslama. İşte buyrun adresi:
http://delikaytanbiyik.tumblr.com/

10 yorum:

Patrick San. Tic. Ltd. Şti. dedi ki...

İyi yapmışsın da yanlış link vermişsin. tumblr linkin http://delikaytanbiyik.tumblr.com/

sevgiler :)

kaytan bıyık dedi ki...

ne bileyim ben de öyle görünüyordu hem daha çok yeniyim neyi ne yapacağımı bilmiyorum değiştiriyorum heman:))) bir de şey sorayım senin paylaştığın bir resme yorum yapmak söz konusu değil mi yani sadece beğenecek miyiz o kadar mı?:P

Patrick San. Tic. Ltd. Şti. dedi ki...

reblog yaparken oraya yorumunu ekleyebilirsin ama face ya da blogspot gibi yorum yapılmıyo

kaytan bıyık dedi ki...

hımm anladım gıcıkmış bak bu özelliği:)

One Girl Two Boy dedi ki...

Hayırlı olsun :) bı ara ben de el atayım oralara :) teknolocik olmak lzm :)

BiGay dedi ki...

zaten bir tumblr da yoktunuz efenim, iyi şey etmişsiniz sevindik hıh

:P

kaytan bıyık dedi ki...

@OGTB: at at tabi senin neyin eksik:P

@bigay: bi çamurluk seziyorum sevgili bigay bunun sebebi daha önce evovlanının sayfasında yapmış olduğum gerçekler şovu mu:P

One Girl Two Boy dedi ki...

valla demi tatlım ya lazım bana da :d

hayır o değilde çalısmak dısındaki herşeyle ilgilenio olmam. bu ne yaman çelişki tanrımmmm :D

anaaaa koşun koşun :d bigayle kaytan birbirinin saçını başını yolar bu gidişle ahanda ben size diyivereyim :D:D:

BiGay dedi ki...

Hahaha mübarek bir günde olduğumuzdan çizgimi bozmuyorum :D

yoksa şeftali suyu konsantresi gibi üste çıkmayı bilirdim ama neyseeee :P

ev oğlanı dedi ki...

hayıllı olsun kaytan'ım, ben sevemedim bu zımbırtıyı ama. :/