3 Ekim 2012 Çarşamba

Bedava Yeni Türkü baldan tatlıdır.

  
  Bu yaz Zeytinli'ye o kemikleşmiş sesi ile gönüllerimizde taht kurmanın çok ötesine geçmiş olan Yeni Türkü geldi. Doğru düzgün reklam yapılmamış olmasına rağmen Akçay'a yüzmeye gittiğimiz bir günde şans eseri gördük. Kaçırır mıyız? Tabi ki hayır. Hem Yeni Türkü hem bedava, Şam'ın kayısısı.

  Gün geldi çattı. Biz Zeytinli'ye gittik ama konser alanını zor bulduk. Hatta neredeyse yanlışlıkla bir düğüne giriyorduk. Arkalarda bir yerde, ayakta konseri dinlemeye başladık. Allah'ım bu nedir!? Dinlemeye çekirdekle, mısırla gelenlerin yaş ortalaması  +70... Dolayısıyla hoplayalım, zıplayalım, eşlik edelim, ıslık öttürelim; efenime söyleyim alkışlayalım; yok. Bir horultular eksik. Yer güzel, Ege akşamları atmosferi, serince bir meltem, şarkılar güzel, adam güzel ama ortamda ruh yok. Neyse ki biz gitmişiz de şarkılara eşlik ettik, alkışladık. Bizim olduğumuz tarafın önlerinde dans edenler filan oldu da  Derya Abimiz  fark etti, bize iltifat etti.:)

  Benim en sevdiğim şarkılarını söyledi: bir "Destina", bir "Seni Bana Sımsıkı Sarılı Görenler Olmuş", bir "Başka Türlü Bir Şey", eline ilk flüt alan nadide genç bedenlerin muhakkak çaldığı bir "Bana Bir Masal Anlat Baba" dinlemeden şu garip dünyadan göçersem gözüm açık giderdi.   Şimdi sırada tabi ki Sezen Aksu var. Onun konserini beleşe getirmek biraz zor gibi görünüyor ama avını takip eden aslan misali izlemedeyim. Olmadı basacağız parayı gideceğiz, Sezen Abla'ya feda olsun n'apalım! Onun dışında gitmek istediğim çok sanatçı var ama özellikle bu ikisi "to do list" kapsamındaki aksiyonlardan. Gittim, gördüm, dinledim, oradaydım gençler!:) 

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Vay arkadaş ne güzelmiş o öyle...imrendim...kıskandım...adına sevindim...
Ayrıca o seni bana sımsıkı...eserini okuyunca böyle bir gülümseme bir hüzün karışık bir duyguya kapılıp mırıldanmaya engel olamadım..
Birde Sezenim var ki adı yeter :) git git ona da git benden de selam götür...

Kızılsakal dedi ki...

Çember de var. Deliler de.

ah bi deli olsam dedi ki...

@barış: teşekkür ederim kim bilir az kaldı maaşı almama hep beraber bi kıyak yapıp sizi de götürebilirim sezene:P

@Patrick: ah ah daha neler var neler var sayamıyorum hepsini:)