6 Ekim 2012 Cumartesi

let the travel begin:)

-  Şundaki azmin kırkta biri bende olsaydı dünyayı yerinden oynatırdım.:)

-  Maliye Bakanı imzayı atmış artık. 19 Ekim'e kadar belgeleri teslim etmemiz gerekiyormuş. Belgelerin büyük kısmını toparladım. Bu önümüzdeki hafta içinde Ankara'ya elden götüreceğim. Umarım bundan sonraki aşama beş ay sürmez. Bi de nereye gitsem,"-Nereye atandın? -X'e. - Aaaa, süper bi yer orası hem hayırlısıyla güzel bi kız bulursun ordan, iyi oranın kızları!" deyip duruyorlar.Kafayı yiyeceğim.:)

-  7 yıl aradan sonra, istenenler arasında liseyi dört yıl okuduğuma dair belge istedikleri için liseme tekrar uğradım. Önünden sürekli geçiyordum ama şehir dışında olduğu için özellikle durup girmemiştim içine. Ağaçları yeni dikmişlerdi bizim dönemimizde, şimdi hepsi kocaman olmuş. Sınıfımın önünden geçtim, ders vardı içeri girip oturamadım tahta sıralara. Lisemi çok severdim. Pek bişey değişmemiş, yerli yerinde her şey. Hâlâ tanıdık hocalar vardı ve hepsi inanılmaz mutlu oldular beni gördüklerine. "Şimdi nerelerdesin, ne yapıyorsun?" diye sordular. Eskileri görmek, onlarla sohbet etmek iyi güzeldi ama içim de buruktu hani.

-  Ankara'dan sonra Eskişehir, ordan da İstanbul'a Umayıncığımı görmeye gideceğim. Malum bir buçuk aydır ayrıyız, hasret giderelim. Çok özledim onu.Eskişehir'i daha önce gezmiştim ve heykellerini beğenmiştim, bi de Odunpazarı evlerini çok sevmiştim.Başka tavsiyesi olan?

-  Bilmem gerçekleştirebilir miyiz ama vizesiz Balkan ülkeleri turu yapalım diyoruz bi arkadaşla. "Bende para yok, bana sponsor olursan neden olmasın." dedim. Çünkü o ısrar etti: "Gidelim illa, işe başlayınca gidemeyiz", dedi.Ucuz ve güvenilir bir tur bilen varsa bu konuda tavsiyelerinizi severek kabul edebilirim.:)
 Kendinize iyi davranın gençlik! 
Görüşmek isteyen olursa ya ben gitmeden ulaşsın
 ya da sonsuza kadar sussun:P

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Ah kaytanım ah bıyığım lise dedin gözüm yaşlandı sonra hemen geçti:)

Bu seyahat işi de pek güzelmiş pek hoşmuş,bende bir sponsor arayışı içindeyim ancak şehirler arası bir yere gitmek için.

Sponsor baldır candır..

Git gör gez eğlen coş sonra gel :))şans yanında olsun

ah bi deli olsam dedi ki...

@Barış sur: Güzeldi ama benim lisem yaaa:((( arkadaş da hibe etmiyor ama kredi kartına çekecek ben işe başlayıncaya kadar ödeyecek başladığımda ben taksitleri ona ödeyeceğim öyle kararlaştırdık olursa güzel olacak bol bol foto paylaşırım sizlerle. bakalım hep bi yurtdışı hayalim vardı gerçekleştirebilirim umarım.:) teşekkür ederim umarım sen de eğlenip cuşup mutlu olabilirsin:)

Bucera dedi ki...

Yukardaki taş devri yaratığına bakmaktan yazıyı okuyamadım, işkence çektim valla sürekli gözüm oraya takılıyo neyse hayırlı günler dilerim :)

Adsız dedi ki...

balkan ülkeleri demişken bulgaristan'a uğrar ve azis'i görürsen kendi adıma pek sevineceğimdir. :P

Gay Panda dedi ki...

vays ankara ha? hadi bakalım yavrum gel de gör ankaramızı ;)

ah bi deli olsam dedi ki...

@bucera:çok sevimli bişey ama Bucera apla:) teşekkürler sana da:)

@Evoğlanı: ahhaha bu azis hayranlığı da nedir kuzum ki kendisiyle pek iyi anlaşabileceğimi sanmıyorum sanırım en son görmek isteyeceğim kişilerden birisi o:P

@Gay panda: evet yarın akşam yola çıkacağım çarşamba ordayım. daha önce gelip görmüştüm ve maalesef ki pek beğendiğimi söylemeyeceğim:P

showergel dedi ki...

Banada uğra...

Balkan ülkeleri turunun detaylarını öğrenmek istiyorum...