3 Şubat 2013 Pazar

+18, sansür; şiddet içerir yazıdır

  Sıyırmış diyebilirsiniz, bu çocuk neydi ne oldu da diyebilirsiniz. Evet sıyırdım; hemi de gerçekten manyadım!!! Geçen güne kadar hep böyle sevgi istedim, değer verdiğim biri olsun istedim, beraber gülüp eğlenelim, yeri gelip hüzünlenelim, yeri gelip sadece sarılıp yatalım istedim.

  Neymiş? Bu "İBNE" milleti iflah olmazmış.

  Ulu sözü dinlemeyen ulur kalırmış:  Deveye diken, insana s.ken yaranırmış çünkü.

  Napim ebemi ziktiler. Ben de onları zikicem bundan sonra.  Ciddi düşünüyorum dedikçe geri tepti. Ben de bu yüzden şu yaşa geldim bozmamıştım kendimi ama yok olmuyor anacım.  Anam demişti hep; gittiğin yerin gözü körse seninki de kör olsun, diye. Madem öyle, madem bu ibne herifler aşkı, sevgiyi, doğallığı istemiyor, o zaman onların istediği dilden konuşmak farz oldu. 

  Ne kadar midem kaldırır bilmiyorum ama haydi bakalım hodri meydan! G.tüne güvenen beri gelsin!!! (şu yukardaki kapıları çarpmak için koydum yüzlerine:P)

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Ne ictin sen kuzuuuuum
Dur opeyim de gecsin :-*

ah bi deli olsam dedi ki...

@Kaan:sorma kaan sorma hiç.

Miss maria dedi ki...

Oy canım :) Kıyamam leyn sana ...

Gay Panda dedi ki...

şu çılgın türk denemesi vol. 1
atar yapma yavrum sakin ol. sen gel beri de bi saçını okşayıp dizimizde uyutalım seni olma mı? şıp diye geçer bak valla hem de kullanıcı onaylı ;)

fatih amorf dedi ki...

ooyyy birileri fena bozulmuş ve derin gider yapıyor. sakin yiirum az ağır ol...
Tamam bıyıksın anladık da bu kadar beylik laflarını heç yakıştıramadım sana.

Hande Yener'den Sakin olmalıyım benden sana gelsin ;)

Haplo dedi ki...

ciddileşene kadar kasmadan rahat rahat yaşamakta fayda var :) ama sen yine de milletin ebesine dokunma, seni yoranlardan daha iyi bir adam ol.. kendi şanslarını boşuna kapatma :)

huzur dedi ki...

bayilirim buyuklerin sozlerine. demek ki neymis deveye diken bizim kaytana da bundan sonra s.kilen yaranacakmis :)) koy g.tune rahvan gitsin kaytanim... ama insan olmanin sartlarini kaybetmeden...

Bir Gay dedi ki...

Hayatında her şeyin yoluna girdiğini düşünürken, birden bire böyle bir yazıyla karşılaşmak kış ortasında soğuk duş etkisi yarattı :/
Kaan'a "sorma hiç" demişsin ama yine de anlatmak istersen biz dinlemek için burdayız..



Bu arada tam "yorumunuzu yayınlayın" butonuna basacaktım ki, zaten canın sıkkın, bir de ben tuz biber ekmeyeyim diye,
konuyu sulandırıp seni biraz neşelendirmeye çalışmak için söylüyorum, yanlış anlaşılmasın ama o son paragrafın biraz Romeo ilanları gibi olmuş, talipler sıraya dizilirse şaşırma :)

Ogaybende dedi ki...

yok şu aralar biz bloggerların üzerinde nasıl bir kara büyü dolaşıyor anlamış değilim, fazla değil 2 hafta önceki halimi gördüm sanki sende ;)

ah bi deli olsam dedi ki...

@miss maria: kıyma bana tabi kıyılacak adam değilim ama ahhh işte :P

@panda: gelme üstüme böyle şeyler deme ciddiye alıyorum bak :P

@amorf: ama adam da asap filan bırakmıyorlar ne yapayım ben.akıllısı beni bulmaz delisi dibimden ayrılmaz hesabı ben de var bi dengesizlik herhalde.iyi görünen tüm dengesizler çevremde. hayır bi de iyi görünüyorlar o koyuyor.

@haplo: şans mı kaldı be kuzum. :(

@huzur: bundan böyle devran döndü hesap ve keser ile birlikte :)

@bir gay: teşekkür ederim gerçekten. ama işte bazen anlatmaktan yorulmakla ilgili o alttaki yazı var ya o demde olduğumdan böyle gelip gidiyorum işte. saçmalıyorum belki manasız görünüyor ordan bakınca ama öyle işte :/

yoooooook nerdeeeee bende o talih şu zaman oldu gelen giden yok :P

@o gay: var bence de bi nusibet hayırdır inşallah ama haksız mıyım o gaycim bence bi sen anladın beni :)

Adsız dedi ki...

http://kirsaldatipokuyangay.blogspot.com/p/the-kezban-project.html

Boşuna mı bağırıyorum ben...