29 Ocak 2013 Salı

konuşmadan anlatabilmek derdini

 (feci halde spoiler içerir)

  How i met your mother'da bu bölümü izleyen var mı bilmiyorum. Ama bu sahne bana o kadar dokunmuştu ki... Sebebini ise bilmiyorum ya da biliyorum da dile getirmek, düşünmek istemiyorum. Diziyi izleyenler bilir, Robin özgür karakterlidir, çocuk sahibi olmak istemez hatta bunun düşünü bile kurmaz ve bir çocuğun hayatındaki planları  için ayak bağı olduğunu düşünür. Ama bu bölümde işler böyle değildir ve sağlık sebebiyle çocuk sahibi olamayacağını anlar. Ted'in çocuklarına hikayesini anlattığı gibi Robin de hiç olmayacak çocuklarına geçmiş hikayesini anlatır. Bir yerinde şöyle der(7.sezon 12.bölüm 13:58 vd) : "Tabii bir şeyi istememekle ona sahip olamayacağının söylenmesi farklı şeyler. Sanırım bir gün fikrini değiştirirsen bunu yapabileceğini bilmek insana iyi geliyor.

  Bazen kimseye açıklama yapmadan,  onların senin için çabalamalarını istemeden,tıpkı annelerin yaptığı gibi, sadece kendiliğinden anlamalarını beklersin, umarsın. Ama öyle olmaz. Hep ifade etmen gerekir. Hatta bazen ifade etmen de yeterli gelmez, kendini parçalarsın ama karşı taraftan bi dönüş alamazsın. İşte öyle bir şey. 

  Ne düşünmem gerektiğini bazen ben de bilmiyorum. Arada da buraya gelip saçmalıyorum.Aldırmayın siz bana. Şu bölümü izleyin. Ne demek istediğim zaten ortaya çıkacaktır. 

  

4 yorum:

Unknown dedi ki...

acı ama gerçek: yok öyle bir dünya!

Gay Panda dedi ki...

yavrum o bölüm hala içimde kanayan bi yaradır. tekrar tekrar izlediğim de olmuştur. robin'i öyle görünce basmıştım ulumayı. yazdığın şeyler anlatmış bişeyler ama anlamaya çalışmaya çalışıyorum. anlayamıyorum. ordan şuna geliyorum ki anlatmak istersen dinlerim.

huzur dedi ki...

iyice bunalım oldun arkadaş. Yaramadı sana bu iş durumu. Biraz çık dolaş hava al,korkuyorum haberin ola.... Her şey bir "alo"ya bakar ona göre. Seviliyorsun...

ah bi deli olsam dedi ki...

@kaan: hep bu kadar gerçekçi misin kuzum sen?:(

@gay panda: teşekkür ederim pandacım bazen hiç bişey anlatmasan bile varlıkları yetiyor ya sarılmak istiyosun sadece...

@huzur:haklısın ama yapacak bişey yok hayat yoruyor sanırım biraz bazen.