23 Ocak 2013 Çarşamba

ilk cübbe, ilk şofben, ilk duj


  Bugün iş yerinden pek cana yakın müdürüm ve diğer avukatlar ilk görevim olması sebebiyle bana hediye olarak ilk cübbemi aldılar, zira cübbeye ihtiyacım vardı. Bundan sonra duruşmalara onla gireceğim. Yaşasın!!! Çok sevindirik oldum. Her giydiğimde onları hatırlamamı istediler. Ben de çok teşekkür ettim hepsine :)

  Özel avukatlıkta pek bu şekilde mesleği seveceğimi sanmıyordum ama resmiyette değer gördüğümü hissettim resmen. Dedim insanmışım ben yahu. İtilip kakılmadan da yaşanabilirmiş. İyi ki girmişim diyorum. Umarım bu düşüncem daha sonra değişmez.

  Resimdeki çocuğa gelince bir haftadır, yani taşındığımdan beri şofbenim olmadığından resmen bildiğin kokmuştum. Nihayet bugün bağlatabildim ve hemen duşa girdim, onun anısına duş yapmış bir yakışıklı şart dedim :P Sen istiyor duj verecek bir yüz dolar daha :P

  Bir de evimde eşya az olması dolayısıyla inanılmaz yankı yapıyor. Çok boş. Zamanla dolacaktır ama şu an maaşımı alamadığımdan mütevellit hepsi bekliyorlar. Ya da kredi kartım geleydi iyidi. Hemen ilk iş bilgisayarımı değiştireceğim. Arkasından yatak odama bir halı. ve mutfak için çok ihtiyaçlı öte beri :) en sonda büyük bir LCD ile sinema sistemi kurdum muydu ohhhh zurnada peşrev bilenek olur :P He bi de Kedi Murteza alacağım. Umayın bakıyor bakalım. İsmi Cengiz de olabilir. bilemiyorum değiştirebilirim. Orjinal fikirleri olan varsa bildirebilir.

  Son olarak da önemli biri geliyor. Heyecanlıyım.

11 yorum:

Ogaybende dedi ki...

her fırtınanın arkasından elbet bir gün güneş doğar diye boşa dememişler hayırlı uğurlu olsun, yeni evin, yeni işin, yeni cübben ve hayatına girecek her türlü yenilik...

Bir Gay dedi ki...

Büyükçe bir halı boş odadaki yankıyı büyük oranda engeller ;)
Yeni evin, yeni işin, yeni hayatın hayırlı olsun..
Dilerim her şey beklediğinden çok daha iyi olur..

Gay Panda dedi ki...

herşey iyi hoş da son cümle???

Unknown dedi ki...

kedi adı önerileri:
kerto
pino
pala
cigsaw
sawyer
abdülrezzak
tüylübamya
gollum
güllüm
güllülokum
çifte
biskrem
biscolata
domates (şener şen gibi seslenilecek ama)
oooh yanına da ayran bu ne şimdi?

sonuç: biscolata en güzeli, ama sen biliin
cübben hayırlı olsun, bi ara da teravih kıldır ramazanda evine gelelim de:PP
sevgiler kaytanım:)

ah bi deli olsam dedi ki...

@ogb: çok teşekkürler bakalım ün mü gece mi göreceğiz inşallah :)

@bir gay: çok teşekkür ederim. iki halı var ama gene de yankıyı bastırmıyor yahu sanırım duvarlara bi kaç şey koymak lazım ama o da anca maaştan sonra efem :P

@gay panda: daha daha nasılsın canım pandacım benim :P

@OK: isim önerilerin için teşekkürler. çağırmaz mıyım hem de hemman yani bi ramazana bakar :P ayrıca isimleri pek beğenmedim yahu senden çıkar daha oricinal şeyler güveniyom sana ben hadi bakam :P

Unknown dedi ki...

Bakıyorum halinden gayet mutlusun o zaman yakında sana katip olmak için başvuru da bulunacağım şaşırma bebeğim ;)

sanırım benim gibi akıllı bir geyi geri çevirmezsin :P

Gay Panda dedi ki...

iyiyim kaytanım sen nasılsın ;)

ah bi deli olsam dedi ki...

@kaan: seni alan almış ne yapayım ben kuzum :P

@gay panda: benden de iyilik güzellik valla :P

Miss maria dedi ki...

Canım çok sevindim yakında ziiyaretede baskınada geleceğim =) Hayırlı uğurlu olsun.. Her şey güzel olsun güzel bir başlangıç devamıda böle olsun inş..

Aslısın dedi ki...

Kutsi kutsi

ah bi deli olsam dedi ki...

inşalla miss mariacım :)

@aslısın: fena değil sanki bakalım bi düşüneyim :P